Morgen mijn vertrek - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu Morgen mijn vertrek - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu

Morgen mijn vertrek

Door: loek

Blijf op de hoogte en volg Loek

06 April 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Na een lange voorbereiding is het morgen dan zover. Een lang gekoesterde wens voor een pelgrimage gaat aanvangen. In mijn eigen tijd en tempo ga ik op reis naar het onbekende S. met zijn ups en downs, maar ook onder bescherming en begeleiding van de voor ons onzichtbare wereld.

Dat ik dit nu mag en kan doen is gewoon prachtig. In vol vertrouwen ga ik op pad en zie wel hoe ver ik kom. Mocht ik tot aan S. komen dan is dat super, een toetje. Niet het doel is belangrijk, maar het gewoon onderweg zijn met alleen mijn rugzak als vriend.

Het lang onderweg zijn heeft vele facetten, de natuur, de cultuur, de ontmoetingen, de overnachtingen etc.etc., maar is ook een reis naar binnen toe. Dicht bij je innerlijk zelf komen. Kortom ik ga op een spirituele pelgrimage en hoop met veel inzichten en met een schat aan ervaring thuis te komen.











  • 06 April 2015 - 22:14

    Marian:

    Loek heel veel succes voor deze tocht toegewenst.
    Groetjes Marian xx

  • 06 April 2015 - 22:43

    Mariska:

    Loek eindelijk is het bijna zo ver spannend, heel veel succes, met heel veel mooie ervaringen
    We zijn super trots op je, heel veel plezier en een dikke knuffel van ons allemaal
    liefs Mariska

  • 07 April 2015 - 10:09

    Ineke:

    Moed. Geduld. Bezinning. Inspiratie. En veel genieten.
    Namasté. Ineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 39252

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: