Vertrek naar Vessem - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu Vertrek naar Vessem - Reisverslag uit Vessem, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu

Vertrek naar Vessem

Blijf op de hoogte en volg Loek

07 April 2015 | Nederland, Vessem

Na de koffie en enkele foto's afscheid genomen en naar de trein naar Eindhoven en verder met de bus. In Eersel miste ik net de aansluitende bus. Twee uur wachten!!! Heb het gast-echtpaar gebeld. Een 1/2 uurtje later werd ik opgepikt met de auto. Vessem ligt toch nog 10-12 km verder. Ik had dit ook nog kunnen lopen maar dit probleempje werd zo prima opgelost.
De reservering voor donderdag bij een pelgrim voor pelgrim-adres is voor donderdag ook gelukt in Balen-Hulsen

  • 07 April 2015 - 18:28

    Annelies En Nel:

    Hallo Loek,
    De eerste etappe zit erop! Wij stonden vanmorgen om 11.30 aan het station in HHW om je uit te zwaaien, dachten dat je deze tijd genoemd had...maar je was er niet. Dus hebben we in gedachten je maar uitgezwaaid. We leven met je mee en wensen je een geweldige reis. De eerste hindernissen al goed opgelost!
    Goede pelgrimage verder, groetjes Nel en Annelies

  • 08 April 2015 - 12:11

    Ad En Narda:

    Dag Loek,

    Je bent nu op weg naar je volgende overnachtingsadres. 30 km. een flinke tocht voor de eerste dag.
    Wij hebben in Vessem geprobeerd om je goed "op weg" te helpen. We hebben van jou en jouw wegzending vanochtend genoten. Samen met broeder Fons en Mathijs, hebben we een mooi en warm afscheid gehad.
    Geniet van de tocht, van elke dag, van ieder uur en van elke stap. Pas goed op jezelf en luister naar je lichaam.

    Hopelijk zien we je in Santiago de Compostella van de zomer.

    Buen Camino vanuit Vessem,

    Ad en Narda (gastheer/gastvrouw Kafarnaum)

  • 08 April 2015 - 14:51

    Tiny Bruijn:

    Hallo Loek,

    Alle goeds gewenst op je wandeldagen, we blijven het volgen.

    groeten Tiny en Mart

  • 08 April 2015 - 14:51

    Tiny Bruijn:

    Hallo Loek,

    Alle goeds gewenst op je wandeldagen, we blijven het volgen.

    groeten Tiny en Mart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 39256

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: