De hele dag regen: van Moussy naar Montmort - Reisverslag uit Montmort-Lucy, Frankrijk van Loek - WaarBenJij.nu De hele dag regen: van Moussy naar Montmort - Reisverslag uit Montmort-Lucy, Frankrijk van Loek - WaarBenJij.nu

De hele dag regen: van Moussy naar Montmort

Door: loek

Blijf op de hoogte en volg Loek

30 April 2015 | Frankrijk, Montmort-Lucy

Voor het eerst vandaag een miezerige regen, de hele dag. Eindelijk scoor ik bij de boulanger een baguette met tomaat; kip en ham voor de midi. In de rugzak en weer op weg. Flink omhoog en weer langs de hellingen. Weer een prachtige panorama maar het regent dus niet te lang stilstaan Ondertussen bedenk ik dat er al een lange tijd van "planning" aan vooraf gegaan is: de wekelijkse wt's. met Hans; de yogalessen, mijn nw. ogen, Sjoukje, "-die weer thuis is" ; mijn vrijheid nu. Wel heel veel toevalligheden bij elkaar vind ik.
Hele stukken door het bos. Het is nu modderig. Oppassen.voor uitglijden
Het laatste stuk is echt nat en slecht. Rond half vier bij het gemeentehuis en toen lekker een pilsje. Later komt er nog een Pelgrim, Philipe uit België. Voor de komende dagen heeft hij voor ons de overnachtingen geregeld. Hij is ook op weg naar Compostella. De komende dagen trekken we ws. wel met elkaar verder op.
Iets over vijver worden we opgehaald voor onze overnachting in een naburig dorp. Hier hebben we ook een maaltijd.

  • 01 Mei 2015 - 20:42

    Johan En Annie:

    Hallo Loek, ja na de champagne is het nu ook nat van buiten, ook dat maak je mee. Wel mooi dat je nu een mede loper hebt, gezellig kletsen, dingen delen en genieten voor twee. Hopelijk is het weer straks weer beter en de voeten ook nog steeds goed? Houden zo!!!Blijf genieten, groeten van ons. Johan en Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 39229

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: