Troyes -aankomst en rustdag - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Loek - WaarBenJij.nu Troyes -aankomst en rustdag - Reisverslag uit Troyes, Frankrijk van Loek - WaarBenJij.nu

Troyes -aankomst en rustdag

Door: loek

Blijf op de hoogte en volg Loek

06 Mei 2015 | Frankrijk, Troyes

Via de mail lees ik de reacties op de berichtjes van Koos en mezelf. Ik ben verbaasd over zoveel support uit PaysBas. Geweldig die ondersteuning.
Dat doet deze pelgrim goed. Dank daarvoor.
Gisteren rond half 4 aangekomen in Troyes naar de kathedraal en overnachtingsplaats -een oud seminarie. Vandaag een rustdag!!
Om 7.30 in de wasserette en daarna ontbijt. Verder rondgekeken en vanmiddag gegeten met een Franse vriend, die Philipe in Reims heeft ontmoet. Daar eten we en slapen we deze dag ook in een naburig dorp.
Daar gaan we zo heen. Zitten nu in bibliotheek maar hebben wat Internet problemen. Nu kan ik via de smartphone plots wel reageren.
Morgen gaan we weer verder; van Troyes - dorp St-Andre naar Sommeval.
Planning is ook gemaakt voor aankomst in. Vezelay op 13 mei,

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015