Voorlaatste etappe - Reisverslag uit Villamaior, Spanje van Loek - WaarBenJij.nu Voorlaatste etappe - Reisverslag uit Villamaior, Spanje van Loek - WaarBenJij.nu

Voorlaatste etappe

Door: Koos

Blijf op de hoogte en volg Loek

23 Juli 2015 | Spanje, Villamaior

Mijn pc moet ik missen. Blijkt 'dement' hoorde ik vandaag. Onmiddellijk een nieuwe labtob besteld. We blijven dus met de tablet stoeien. Ook foto's kreeg ik erop. Gaat wat lastig. Maar zie de resultaten bij vorige berichten. Blader maar eens terug.

Vandaag kreeg ik via sms weer de feiten uit Galicië:
'Vandaag om 8 uur op pad. We hebben flink doorgelopen. Morgen de resterende 10 tot 11 km.
Ik zit nu (16:40 u) in een van de auto's op weg naar "huis" (= de gehuurde woning).
Mooie wandeling vandaag. Voornamelijk door bos. Het aantal pelgrims neemt maar toe. Het lijkt soms echt de Vierdaagse van Nijmegen wel.
Straks een lekkere douche en mogelijk mijn kleren even in de machine.
En dan lekker ontspannen. Siesta op mijn bed.
Loek'

  • 23 Juli 2015 - 21:42

    Ineke:

    Nu 107 dagen onderweg. Morgen nog een paar uur wandelen.
    Ik bewonder het openstaan voor en het genieten van alles wat je op je pad tegenkwam.
    Mooie aankomst in Santiago de C. !!!
    Fijn dat ik via "LoekDePelgrim" en dankzij "Koos" met je mee mocht lopen.
    Groet van Ineke

  • 23 Juli 2015 - 22:38

    Wil Ruiter:

    Oh Loek, morgen het laatste stukje van de tocht, waar je zo naar uitgekeken hebt. Ongelooflijk en fantastisch, dat je op tijd voor Sint Jacobs dag je doel hebt bereikt! Wat zal je je gelukkig voelen. Je vele bijzondere verslagen (mede dankzij Koos), lazen als een spannend boek met als climax een happy end!Hierna zal het niet alleen voor jou afkicken worden, maar ook voor je vele volgers. We zullen je blog gaan missen!
    Geniet van Santiago en daarna van je" toetje" naar Finistère! Hartelijke groeten van Bart (ook hij heeft steeds meegeleefd) en Wil.

  • 24 Juli 2015 - 00:22

    Wilma:

    Hoi Loek de pelgrim. Je bent echt een "HERO". Wat kun jij terugkijken op een prachtige reis met mooie ontmoetingen. Geniet van de sfeer in Santiago en de bijzondere kathedraal. Dan nog Finistére! Ga je daar ook je schoenen achterlaten? Kom weer goed thuis.
    Groeten, Wilma

  • 24 Juli 2015 - 17:02

    Rolf:

    Loek de laatste etappe alweer vandaag, Chapeau wat een prestatie! geniet van je success. Gr Rolf en monique

  • 24 Juli 2015 - 18:16

    Olga En Hans:

    Succes morgen Loek/Louis met de laatste kilometers op de naamdag van de heilige! Het zal een prachtige dag worden terwijl het hier in Noord Holland gaat regenen en stormen!!!!
    Gr. Olga en Hans.

  • 25 Juli 2015 - 14:57

    Andre Van Vugt:

    Gefelisiteert man.
    Je bent nu toch wel aangekomen.
    Een hele mooie prestatie.
    Als een ware pelgrim heb jeje op aarde verplaatst.
    Een hele fijne tocht .
    Andre.v.v.

  • 26 Juli 2015 - 04:54

    Dineke Tick:

    O, o , oh Pelgrim Loek,
    Vandaag beleef je weer een hele byzondere dag. Verbazingwekkend hoe je hele pad tot nog toe is verlopen. Een verrijkering op zeer vele manieren!!!!!!! Mijn gedachten gaan naar je uit! Tot snel horens. Liefs Dineke.
    Koos, heel veel dank voor je uitgebreidde verslaggeving. Was echt heel fijn om loek zijn Pad te volgen. Mijn complimenten !!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 39239

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: