De verdere voorbereidingen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu De verdere voorbereidingen - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu

De verdere voorbereidingen

Door: loek

Blijf op de hoogte en volg Loek

24 Februari 2015 | Nederland, Heerhugowaard

De afgelopen week ben ik druk in de weer geweest om een lichtgewicht slaapzak te zoeken. Uiteindelijk is het me gelukt. Diverse andere spullen voor de rugzak zijn inmiddels ook aanwezig. Alles gaat nu via de grammenweger. Nu richt ik me op mijn toiletspullen en de reisapotheek. Maar deze weblog werkt niet goed en bezoekers kunnen niet reageren. Waarom, is me nog niet duidelijk. Ik ga dit verder uittesten o.a. met dit verslagje.

  • 24 Februari 2015 - 20:57

    Ineke:

    Het is gelukt. Ga zo door. Graag lees ik nog heel veel verslagen van jou. Héél mooie reis. Ik reis een beetje met je mee.

  • 24 Februari 2015 - 21:22

    Wil Ruiter:

    Hoi Loek, Fijn, dat het gelukt is! Ontzettend stoer, dat je zo bezig bent met de voorbereidingen van de resi, die je zo graag wilt maken!
    Eigenlijk ben ik een klein beetje jaloers op je, omdat jij gaat doen, wat ik lang geleden op mijn verlanglijstje had staan, maar nooit gedaan heb. Ik wens je veel wandelplezier met mooie momenten en gedachten! Ik blijf je volgen. Lieve groet, Wil.

  • 26 Februari 2015 - 14:30

    Koos Pancras:

    Hoi Loek,
    Zoals ik je al whatsappte, kon ik niet eerder reageren wegens uithuizigheid. Nu zie ik toch dat dit onderdeel van de site werkt. Verrukkelijk bovenstaande reactie. Je ziet: je hebt al supporters, die je aanmoedigen. Dit moet deugd doen.
    Tot ziens, Koos

  • 26 Februari 2015 - 15:26

    Caminofrans:

    pelgrim Loek in spe,
    Er staot ne pragtig pat op oe te wagten!
    Ik hoop volgend jaor oet Sittard te starte naar SdC
    Ik ga oe volge! :-)
    Buon Caminho
    Gegroet,
    Caminofrans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 287
Totaal aantal bezoekers 39300

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: