Minder dan 4 weken! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu Minder dan 4 weken! - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu

Minder dan 4 weken!

Blijf op de hoogte en volg Loek

11 Maart 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Er is na het vorige verslag weer veel gebeurd. Het bloedonderzoek was goed, langs Dermicis voor behandeling van nog enkele huidplekjes en ...alles klaarleggen voor de rugzak. Zie de foto. Gisteren de rugzak ingepakt omdat ik erg benieuwd was naar het gewicht. Verbaasd was ik, excl water was het 8 kg. Prima toch!!!
Toilettas geminimaliseerd!
Rugzak om en dat voelt goed.
Het weekend de aangepaste steunzolen uitgeprobeerd. Lijkt ook goed.

Met de speciale app op de smartphone een verslagje doorsturen lukt wel.
Het doorsturen van een foto lukt nog niet. Via de computer is het wel gelukt. Alleen kan ik de foto niet draaien!! Nu heb ik op de smartphone ingelogd op de site om te onderzoeken of dit een makkelijker manier is.

Kortom ik zit op schema. Ik kan me nu richten op de thuissituatie. Het begint wel echt te kriebelen.



  • 13 Maart 2015 - 17:18

    Koos Pancras:

    Loek,
    De foto met de spullen op dat bed is bij mij op de pc goed te zien en... staat rechtop. Ook op mijn tablet. Ook op mijn smartphone, als ik hem horizontaal draai.
    Wel nog vervelend die reclame die ineens voor het beeld komt. Maar hier ga je waarschijnlijk bij de start van je tocht een halt aan roepen. Dat betekent betalen voor deze site.
    Koos

  • 07 April 2016 - 21:07

    Wil Ruiter:

    13 maart 2015 21:44 | Door: Wil Ruiter

    Leuke foto, Loek. Is dit alles dat mee gaat?? Ook dit experiment is weer gelukt. Eigenlijk ben je er wel klaar voor, begrijp ik!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 39343

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: