Vertrokken uit Heerhugowaard - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu Vertrokken uit Heerhugowaard - Reisverslag uit Heerhugowaard, Nederland van Loek - WaarBenJij.nu

Vertrokken uit Heerhugowaard

Door: Koos Pancras

Blijf op de hoogte en volg Loek

07 April 2015 | Nederland, Heerhugowaard

Vanmorgen hebben wij in elkaars gezelschap, zus Jopie en Wim, Olga en Hans van Koningsbruggen, en ondergetekende warm afscheid genomen van Loek. Eerst koffie gedronken, toen schoenen en rugzak aan. En met de goede wensen allerhartelijkst uitgezwaaid.
Daar ging onze held. Op weg naar het station, naar Vessem, waar hij morgenochtend met de benenwagen de tocht naar Compostella aanvangt.
Met dit mooie weer hopen we maar, dat hij de komende maanden kan blijven genieten van mooi lenteweer, als hij België en Frankrijk doortrekt.
Koos

  • 07 April 2015 - 14:17

    Ineke En Gé:

    Met de zon mee gestart. Laat het zonnig blijven. Goede reis. Gé en Ineke

  • 07 April 2015 - 14:21

    Koos Pancras:

    Nou Loek,
    Je ziet het: het is mij ook weer gelukt tekst en foto's op je site te krijgen en ook weer uit te loggen. Het was wel weer even zoeken hoe dit gaat. Ik ben heel benieuwd naar je eerst verslagen onderweg.
    Goede pelgrimsreis met St.Jacob!
    Koos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 39321

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: