de 6e etappe - Reisverslag uit Halle-Booienhoven, België van Loek - WaarBenJij.nu de 6e etappe - Reisverslag uit Halle-Booienhoven, België van Loek - WaarBenJij.nu

de 6e etappe

Door: loek

Blijf op de hoogte en volg Loek

13 April 2015 | België, Halle-Booienhoven

Ook nu mag ik gebruik maken van de computer bij het gastgezin.

in Kersbeek eerst de route opgezocht en verder ging het door de vele boomgaarden. Hier was het goed opletten, maar het was een mooie route door de velden. Via Budingen naar Zoutleeuw. In Zoutleeuw naar de St.-Leonarduskerk. Helaas is de kerk wegens restauratie gesloten.
Na een rustpauze even verder rondgekeken en de route verder opgepakt en door naar mijn overnachtingsadres. Rond half 5 was ik daar.

Morgen heb ik wel een flinke tocht: naar Hélécine en Jodoigne.


  • 13 April 2015 - 19:41

    Ineke:

    Wat fijn om te lezen dat het je goed gaat en er van geniet. Op de kaart is goed te volgen hoe ver je gevorderd bent. Jodoigne heb ik al gezien, jij mag het gaan lopen :-) Fijne tocht !!
    Groet van Ineke

  • 13 April 2015 - 20:02

    Koos Pancras:

    Mooi Loek. Alles loopt nog.
    Ik zit hier weer bij Marijke met de andere gehandicapten en begeleiders. Heel gezellig.Met vreugde en verdriet. Vanmiddag zomaar gemidgetgolfd met 30 personen in Rivierenhof, een domein bij Antwerpen.
    Morgen de taalgrens over. Het gaat je vast lukken.
    Salukes,
    Koos

  • 13 April 2015 - 20:40

    Jos/Dick Korthouwer:

    Hoi Loek,

    Het is prettig om je verslagen te lezen en zeker, dat het tot nu toe goed met je gaat, hou vol en veel plezier onderweg.

    groeten Jos/Dick

  • 13 April 2015 - 22:07

    Annelies En Nel:

    Hallo Loek, leuk om zo regelmatig een verslagje van je te krijgen, en wat gaat het allemaal voorspoedig!! Nederland lijkt alweer ver weg, zeker? En morgen bridgen....helemaal!
    We pakken er regelmatig de kaart bij, want van die Belgische plaatsjes met mooie namen hebben we nog nooit gehoord. Straks over naar het Frans.
    Bon voyage, liefs van Annelies en Nel

  • 14 April 2015 - 17:42

    Gitta Jonker -brink:

    Hallo Loek
    Ik lees dat je al veel aardige mensen heb ontmoet wat heerlijk.
    Ik heb vanmiddag weer met mijn inval maatje gebridged we hadden 50%.
    Loek ik wens nog veel wandel plezier .
    groeten gitta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 39338

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: