Santiago op zaterdag 25 juli - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Loek - WaarBenJij.nu Santiago op zaterdag 25 juli - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Loek - WaarBenJij.nu

Santiago op zaterdag 25 juli

Door: Loek

Blijf op de hoogte en volg Loek

27 Juli 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Nog een verlaat sms-bericht van Loek van zaterdag 25 juli '15:
'Eerst naar de camping. Omdat daar al aangegeven werd dat er voor mij in Santiago de Compostela geen hotelbed beschikbaar is, is besloten dat ik ook in de camper kan blijven slapen. Een beetje krap met 5 personen maar het kan wel.
Daarna met de bus naar het centrum van SdC.
Ondanks de drukte voelde het beter dan gisteren.
Naar de kathedraal. Een uur in de rij gestaan om het beeld van Jacobus aan te raken\ te omhelzen en hem te bedanken voor zijn hulp tijdens de speciale tocht.
Daarna souvenirs uitzoeken, iets drinken en met de bus weer terug naar de camping. Daar nog wat eten en rond 22.30 uur gaan we slapen.
Een aparte dag. Later na Muxia kan ikzelf alleen in SdC nog het een en ander bezichtigen. Nu was er te weinig tijd voor samen met de familie van Louise.
Ook dat is een keuze die ik op deze speciale weg heb moeten maken.
Loek'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 39329

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: