Door de wijngaarden rondom Epernay - Reisverslag uit Moussy, Frankrijk van Loek - WaarBenJij.nu Door de wijngaarden rondom Epernay - Reisverslag uit Moussy, Frankrijk van Loek - WaarBenJij.nu

Door de wijngaarden rondom Epernay

Blijf op de hoogte en volg Loek

29 April 2015 | Frankrijk, Moussy

De route ging van Germaine naar Moussy. Regelmatig liep ik Door de wijngaarden. Prachtige uitzichten, prachtige vergezichten. De golvende hellingen, de wijnranken in gelid en de dorpjes geplakt op de hellingen. Geweldig om dat allemaal te zien. Een wauw - gevoel. Adembenemend, maar ook gevoel van "herkenning".
Kortom een zware - 27 ipv 21 km - met regelmatige flinke dalingen en steigingen, maar de moeite waard.
Zit nu in Auberge met wifi in Moussy. Zit uiteraard nu aan een glas champagne. We zitten wel in de champagnestreek
Loek

  • 29 April 2015 - 22:57

    Koos Pancras:

    Ja, in de Champagne moet je een keer champagne drinken. Vier het dat je daar mag zijn.

  • 30 April 2015 - 13:29

    Ad En Narda:

    Dag Loek,

    Wat fijn dat je tocht zo goed verloopt en dat er overal zo goed voor je gezorgd wordt.
    Ja...... dat is Camino.

    Wij lezen met veel plezier je prachtige verhalen.

    Geniet van je tocht, geniet van alle kleine en van alle grote dingen die je onderweg tegenkomt.

    Groetjes, Ad en Narda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loek

Als pelgrim wil ik de alledaagse dingen achter me laten en op zoek gaan naar spirituele verdieping van het leven. In vertrouwen ga ik in eigen tempo en tijd op weg. Het "onderweg zijn” is belangrijk. Ik zie wel of ik uiteindelijk aankom in Santiago. Op dinsdag 7 april vertrek ik naar Vessem voor de 1e overnachting in de pelgrimshoeve Kafarnaüm. Na de pelgrimszegen start ik de volgende morgen mijn pelgrimage via de route Via Monastica: van Vessem-naar Rocroi.

Actief sinds 13 Feb. 2015
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 39283

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 15 Augustus 2015

Mijn pelgrimage

Landen bezocht: